Lukulamppu
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy

 
Yleiskirjallisuus
Kotimainen kauno
Käännetty kaunokirjallisuus
Runous
Sarjakuvat ja kuvakirjat
Mietelauseet

Hyvinvointi
Ihmissuhteet
Elämäntaito
Kauneus ja terveys
Psykologia
Lapset, vauvat, raskaus
Voimistelu

Vapaa-aika
Ruoka, juoma ja laihdutus
Sisustus
Käsityöt
Talo ja piha
Puutarha ja kasvit
Valokuvaus
Eläimet
Musiikki
Urheilu ja ulkoilu
Metsästys ja kalastus
Matkustus ja kartat

Tietokirjat
Yleistieto
Kalenterit
Anatomiset mallit ja kaaviot
Tietotekniikka
Autot ja moottoripyörät
Yritykset ja talous
Yhteiskunta
Oikeustiede
Taide ja arkkitehtuuri
Käsityötaide
Historia
Henkilö ja sukuhistoria




 

MEDIAJOHTAMINEN : NÄKÖKULMIA UUDISTUVAAN MEDIA-ALAAN

Mediajohtaminen : näkökulmia uudistuvaan media-alaanMEDIAJOHTAMINEN : NÄKÖKULMIA UUDISTUVAAN MEDIA-ALAAN
Tekijä: Nando Malmelin; Mikko Villi (toim.)
Kustantaja: Gaudeamus (2015)
Saatavuus: Noin 2-3 arkipäivää
EUR   28,60
    
Kirjailija: Nando Malmelin; Mikko Villi (toim.)
Kustantaja: Gaudeamus
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 180
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Painos: 1. p.
Julkaisuvuosi: 2015, 15.09.2015 (lisätietoa)

Tämän tuotteen osoite
EUR
28,60

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Mediajohtaminen : näkökulmia uudistuvaan media-alaan
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Arvioimme, että tuote lähetetään meiltä noin 2-3 arkipäivässä (14.11-15.11.2019).
ISBN-13: 9789524953702, ISBN-10: 9524953706
Hinta: 28.60 € (Alv 10%, 26.00€ Alv 0%), ilmainen toimitus.


Median murros on mullistanut media-alan sisällöntuotannon ja samalla myös johtamisen. Sisältöä ostetaan yhä enemmän itsenäisiltä toimijoilta, ja sen tuottamiseen osallistuu myös yleisö. Muuttuvat viestintäympäristöt ja digitalisoituminen vaativat medialta jatkuvaa uudistumista. Tulevaisuudessa mediajohtaminen onkin yhä enemmän luovuuden ja uudistumisen johtamista.

Mediajohtaminen on ensimmäinen mediajohtamista ja mediatyötä laajasti tarkasteleva suomenkielinen kirja. Teoksessa perehdytään monipuolisesti media-alan ydinteemoihin ja ajankohtaisiin kysymyksiin. Se avaa uusia näköaloja esimerkiksi media-alan brändien, yhteisöjen ja strategiatyön johtamiseen.

Kirja luo perustaa mediajohtamisen kasvavalle oppialalle, auttaa kehittämään media-alan yritysten osaamista sekä syventää keskustelua median murroksesta ja alan tulevaisuudesta. Teos antaa virikkeitä media-alan ammattilaisten ja opiskelijoiden lisäksi kaikille luovien toimialojen luotsaajille.

Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne > Liiketalouden hallinto > Johtamisen tekniikka ja menetelmät


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
28,60
Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot