Lukulamppu
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy

 
Yleiskirjallisuus
Kotimainen kauno
Käännetty kaunokirjallisuus
Runous
Sarjakuvat ja kuvakirjat
Mietelauseet

Hyvinvointi
Ihmissuhteet
Elämäntaito
Kauneus ja terveys
Psykologia
Lapset, vauvat, raskaus
Voimistelu

Vapaa-aika
Ruoka, juoma ja laihdutus
Sisustus
Käsityöt
Talo ja piha
Puutarha ja kasvit
Valokuvaus
Eläimet
Musiikki
Urheilu ja ulkoilu
Metsästys ja kalastus
Matkustus ja kartat

Tietokirjat
Yleistieto
Kalenterit
Anatomiset mallit ja kaaviot
Tietotekniikka
Autot ja moottoripyörät
Yritykset ja talous
Yhteiskunta
Oikeustiede
Taide ja arkkitehtuuri
Käsityötaide
Historia
Henkilö ja sukuhistoria




 

TEHOA JA LAATUA MARKKINOINNIN KEHITTÄMISEEN

Tehoa ja laatua markkinoinnin kehittämiseenTEHOA JA LAATUA MARKKINOINNIN KEHITTÄMISEEN
Tekijä: Kari Tuominen; Leenamaija Otala
Kustantaja: Readme.fi Oy (2010)
Saatavuus: Noin 7-10 arkipäivää
EUR   32,20

Vaihtoehtoiset

Tehoa ja laatua markkinoinnin kehittämiseenTEHOA JA LAATUA MARKKINOINNIN KEHITTÄMISEEN (E-KIRJA)
Tekijä: Kari Tuominen; T. Rope
Kustantaja: Benchmarking (2010)
Saatavuus: Heti
EUR   22,00

Katso myös

Tehoa ja laatua markkinoinnin kehittämiseen - pikaopasTEHOA JA LAATUA MARKKINOINNIN KEHITTÄMISEEN - PIKAOPAS (E-KIRJA)
Tekijä: Kari Tuominen
Kustantaja: Benchmarking (2012)
Saatavuus: Heti
EUR   9,70
Tuotteiden ja palvelujen markkinointi ja myynti - EFQM 5cTUOTTEIDEN JA PALVELUJEN MARKKINOINTI JA MYYNTI - EFQM 5C (E-KIRJA)
Tekijä: Kari Tuominen
Kustantaja: Benchmarking (2012)
Saatavuus: Heti
EUR   9,80
    
Kirjailija: Kari Tuominen; Leenamaija Otala
Kustantaja: Readme.fi Oy
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 119
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi: 2010 (lisätietoa)
Tuotesarja: Benchmarking - Lean-oppaat

Tämän tuotteen osoite
EUR
32,20

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Tehoa ja laatua markkinoinnin kehittämiseen
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Arvioimme, että tuote lähetetään meiltä noin 7-10 arkipäivässä (29.10-01.11.2019).
ISBN-13: 9789522202925, ISBN-10: 9522202924
Hinta: 32.20 € (Alv 10%, 29.27€ Alv 0%), ilmainen toimitus.


Markkinoinnin strategiset tavoitteet ja suunnitelmat luovat pohjan lean-ohjelmalle sekä sen tulosten hyödyntämiselle markkinoilla.

Lean tukee yrityksen pyrkimyksiä hankkia kilpailuetuja markkinoilla ja pitää asiakkaat tyytyväisinä.

"Kehitämme myyntiprosessimme sellaisiksi, jotka riittävän aikaisessa vaiheessa, riittävän nopeasti ja riittävällä luotettavuudella keräävät markkinoilta tarpeelliset tiedot yrityksen ja sen eri toimintojen käyttöön."

Voitte arvioida omia markkinoinnin kehittämisen periaatteita, toimivuutta ja tuloksia sekä verrata niitä kirjan esimerkkeihin sekä tunnistaa kehittämistarpeita ja kehittämismahdollisuuksia.

Kirja liittyy lean-mallin kohtaan: Strateginen johtaminen.



Lisätietoja tuotteesta:
Arviointilomake.xls


Asiasanat: johtaminen strateginen-johtaminen lean lean-ohjelma lean-toteuttaminen lean-kulttuuri markkinoinnin-kehittäminen markkinointi myynti myynnin-kehittäminen muutoksen-johtaminen itsearviointi kehittämisen-johtaminen jatkuva-kehittäminen kilpailukyky mittaamin
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
32,20
Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot