
Etusivu | Kirjat | Artikkelit | Kauppa | Kirjablogit |
ASIAKASTULOKSET PÄHKINÄSSÄ - EFQM 6 | |||||||
| Kustantaja: Kieli: Suomi Sivumäärä: 36 sivua Asu: Suojattu E-kirja PDF (lisätietoa) Huom! E-kirjalla ei ole palautusoikeutta. Julkaisuvuosi: 2012 (lisätietoa) Tuotesarja: ISBN: 9789522281296 9.70€ (Alv 10%) 8.82€ (Alv 0%) HUOM! Tämä tuote on ladattava e-kirja. Ennen tilaamista lue e-kirjoihin liittyvät: ohjeet. Kirja on luku kirjasta: EFQM 6 - 9 - Tulokset - 2013.
Menestyvät organisaatiot mittaavat asiakastuloksia monipuolisesti ja kattavasti sekä saavuttavat niissä erinomaisia tuloksia. Päivitetty EFQM 2013 mukaiseksi ja täydennetty pisteitystaulukolla. Lisätietoja tuotteesta: Pika-arvionti.xls Asiasanat: johtaminen strateginen-johtaminen asiakassuhteet asiakashallinta asiakassuhdejohtaminen asiakasjohtaminen asiakassuhteiden-kehittäminen asiakastyytyväisyys asiakastulokset asiakastarpeet asiakassuhteiden allinta itsearviointi laatupalkintomall Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne > Markkinointi. Kauppa EUR 9,70 Ilmainen toimitus |
Sisäänkirjautuminen
SisäänkirjautuminenRekisteröityminen |
Oma tili
Omat tiedotOmat tilaukset Omat laskut |
Asiakaspalvelu
AsiakaspalveluYhteystiedot Toimitusehdot |