Lukulamppu
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy

 
Yleiskirjallisuus
Kotimainen kauno
Käännetty kaunokirjallisuus
Runous
Sarjakuvat ja kuvakirjat
Mietelauseet

Hyvinvointi
Ihmissuhteet
Elämäntaito
Kauneus ja terveys
Psykologia
Lapset, vauvat, raskaus
Voimistelu

Vapaa-aika
Ruoka, juoma ja laihdutus
Sisustus
Käsityöt
Talo ja piha
Puutarha ja kasvit
Valokuvaus
Eläimet
Musiikki
Urheilu ja ulkoilu
Metsästys ja kalastus
Matkustus ja kartat

Tietokirjat
Yleistieto
Kalenterit
Anatomiset mallit ja kaaviot
Tietotekniikka
Autot ja moottoripyörät
Yritykset ja talous
Yhteiskunta
Oikeustiede
Taide ja arkkitehtuuri
Käsityötaide
Historia
Henkilö ja sukuhistoria




 

DIGIMARKKINOINTI JA SOSIAALISEN MEDIAN MARKKINOINTI

Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointiDIGIMARKKINOINTI JA SOSIAALISEN MEDIAN MARKKINOINTI
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: Noin 8-11 arkipäivää
EUR   51,40

Vaihtoehtoiset

Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointiDIGIMARKKINOINTI JA SOSIAALISEN MEDIAN MARKKINOINTI (E-KIRJA)
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: Heti
EUR   45,20
    
Arvostelut (1):
Kirjailija: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 495
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Painos: 1. p.
Julkaisuvuosi: 2018 (lisätietoa)
Tuotesarja: Jyväskylän Ammattikorkeakoulun Julkaisuja 240

Tämän tuotteen osoite
EUR
51,40

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Digimarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointi
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Arvioimme, että tuote lähetetään meiltä noin 8-11 arkipäivässä (27.11-02.12.2019).
ISBN-13: 9789518304718, ISBN-10: 9518304718
Hinta: 51.40 € (Alv 10%, 46.73€ Alv 0%), ilmainen toimitus.


Kirjassa käsitellään digimarkkinointia ja sosiaalisen median markkinointia yrityksen liiketoiminnan kannalta. Lähestymistapa on käytännönläheinen ja kirja sisältää toiminnan suunnittelun ohjeita ja mallipohjia.

Kirja on laadittu niin, että se hyödyntää yrityksen digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median suunnittelua, toteutusta ja seurantaa.

Kirjassa ei kiinnitetä suurta huomiota sosiaalisen median alustojen teknisiin ratkaisuihin ja siihen, miten niihin kirjaudutaan. Oleellista on ymmärtää medioiden luonne, tavoitteet ja tarkoitus liiketoiminnan kannalta. Yhteisöjä ja medioita tulee, mutta perusasiat eivät muutu.


Asiasanat: markkinointi digitaalinen markkinointi sosiaalinen media internet oppaat liiketoimintasuunnitelmat www-sivut
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne > Markkinointi. Kauppa


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
51,40
Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot