Lukulamppu
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy

 
Yleiskirjallisuus
Kotimainen kauno
Käännetty kaunokirjallisuus
Runous
Sarjakuvat ja kuvakirjat
Mietelauseet

Hyvinvointi
Ihmissuhteet
Elämäntaito
Kauneus ja terveys
Psykologia
Lapset, vauvat, raskaus
Voimistelu

Vapaa-aika
Ruoka, juoma ja laihdutus
Sisustus
Käsityöt
Talo ja piha
Puutarha ja kasvit
Valokuvaus
Eläimet
Musiikki
Urheilu ja ulkoilu
Metsästys ja kalastus
Matkustus ja kartat

Tietokirjat
Yleistieto
Kalenterit
Anatomiset mallit ja kaaviot
Tietotekniikka
Autot ja moottoripyörät
Yritykset ja talous
Yhteiskunta
Oikeustiede
Taide ja arkkitehtuuri
Käsityötaide
Historia
Henkilö ja sukuhistoria




 

BLOGI YRITYKSEN STRATEGISESSA VIESTINNÄSSÄ

Blogi yrityksen strategisessa viestinnässäBLOGI YRITYKSEN STRATEGISESSA VIESTINNÄSSÄ
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   39,90

Katso myös

Yrittäjän sosiaalisen median strategiaopasYRITTÄJÄN SOSIAALISEN MEDIAN STRATEGIAOPAS
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: Noin 7-10 arkipäivää
EUR   41,90
Strateginen sisältömarkkinointi : Miten onnistun verkkosivujen ja sosiaalisen median sisällöntuotannossa?STRATEGINEN SISÄLTÖMARKKINOINTI : MITEN ONNISTUN VERKKOSIVUJEN JA SOSIAALISEN MEDIAN SISÄLLÖNTUOTANNOSSA?
Tekijä: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu (2018)
Saatavuus: 1-3 viikkoa
EUR   41,90
    
Kirjailija: Jorma Kananen
Kustantaja: Jyväskylän ammattikorkeakoulu
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 169
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Julkaisuvuosi: 2018 (lisätietoa)
Tuotesarja: Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja 255

Tämän tuotteen osoite
EUR
39,90

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Blogi yrityksen strategisessa viestinnässä
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Pikatoimitus!
ISBN-13: 9789518305081, ISBN-10: 9518305080
Hinta: 39.90 € (Alv 10%, 36.27€ Alv 0%), ilmainen toimitus.


Blogeista ovat tullut osa yritysten viestintää. Tämä opaskirja on tarkoitettu yrityksien blogikirjoittajille, jotka tarvitsevat sisällöntuotantoon strategista lähestymistapaa. Kirjan lähtökohtana on yrityksen strateginen suunnittelu, josta johdetaan yrityksen blogin strategiat ja tavoitteet. Blogi on yksi keino toteuttaa yrityksen strategiaa.

Kirjassa käsitellään myös lukijapersoonaa, joka on samalla yrityksen asiakaspersoona. Ilman lukijapersoonan tunnistamista sisältöjä ei voida kohdentaa oikein. Yrityksen tuotteiden ja palvelujen tulee vastata asiakkaan tarpeita, haasteita tai ongelmia. Blogin tulee lisäksi täyttää hakukoneiden vaatimukset. Näiden kolmen intressiryhmän (yritys, lukija-asiakas ja hakukone) pohjalta luodaan blogille strategiat ja tavoitteet. Kirjassa käsitellään myös blogin markkinointia. Ilman markkinointia lukijavirran saaminen on hidasta.

Kirjassa on blogin strategisen suunnittelun mallipohjia: mitä kirjoitetaan, kelle kirjoitetaan, miksi kirjoitetaan ja miten kirjoitetaan. Tekemällä suunnittelupohjat opit parhaiten. Kirja ei ole pelkkä kirja, sillä kyseessä on kirjan ja työkirjan yhdistelmä.


Asiasanat: blogi blogistrategia sisältöstrategia sisällönsuunnittelu
Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Atk. Tietotekniikka. Tietoliikenne. Viestintätekniikka > Tietoliikenne. Viestintätekniikka. Multimedia > Internet. Intranet. Ekstranet > Verkkojulkaiseminen


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
39,90
Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot