
Etusivu | Kirjat | Artikkelit | Kauppa | Kirjablogit |
BLOGI YRITYKSEN STRATEGISESSA VIESTINNÄSSÄ | ||||||
| Kustantaja: Kieli: Suomi Sivumäärä: 169 sivua Asu: Pehmeäkantinen kirja Julkaisuvuosi: 2018 (lisätietoa) Tuotesarja: ISBN: 9789518305081 44.00€ (Alv 10%) 40.00€ (Alv 0%) Blogeista ovat tullut osa yritysten viestintää. Tämä opaskirja on tarkoitettu yrityksien blogikirjoittajille, jotka tarvitsevat sisällöntuotantoon strategista lähestymistapaa. Kirjan lähtökohtana on yrityksen strateginen suunnittelu, josta johdetaan yrityksen blogin strategiat ja tavoitteet. Blogi on yksi keino toteuttaa yrityksen strategiaa.
Kirjassa käsitellään myös lukijapersoonaa, joka on samalla yrityksen asiakaspersoona. Ilman lukijapersoonan tunnistamista sisältöjä ei voida kohdentaa oikein. Yrityksen tuotteiden ja palvelujen tulee vastata asiakkaan tarpeita, haasteita tai ongelmia. Blogin tulee lisäksi täyttää hakukoneiden vaatimukset. Näiden kolmen intressiryhmän (yritys, lukija-asiakas ja hakukone) pohjalta luodaan blogille strategiat ja tavoitteet. Kirjassa käsitellään myös blogin markkinointia. Ilman markkinointia lukijavirran saaminen on hidasta. Kirjassa on blogin strategisen suunnittelun mallipohjia: mitä kirjoitetaan, kelle kirjoitetaan, miksi kirjoitetaan ja miten kirjoitetaan. Tekemällä suunnittelupohjat opit parhaiten. Kirja ei ole pelkkä kirja, sillä kyseessä on kirjan ja työkirjan yhdistelmä. Asiasanat: blogi blogistrategia sisältöstrategia sisällönsuunnittelu Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Atk. Tietotekniikka. Tietoliikenne. Viestintätekniikka > Tietoliikenne. Viestintätekniikka. Multimedia > Internet. Intranet. Ekstranet > Verkkojulkaiseminen EUR 44,00 Ilmainen toimitus |
Sisäänkirjautuminen
SisäänkirjautuminenRekisteröityminen |
Oma tili
Omat tiedotOmat tilaukset Omat laskut |
Asiakaspalvelu
AsiakaspalveluYhteystiedot Toimitusehdot |