Lukulamppu
Email tai asnro: Salasana:
tai rekisteröidy

 
Yleiskirjallisuus
Kotimainen kauno
Käännetty kaunokirjallisuus
Runous
Sarjakuvat ja kuvakirjat
Mietelauseet

Hyvinvointi
Ihmissuhteet
Elämäntaito
Kauneus ja terveys
Psykologia
Lapset, vauvat, raskaus
Voimistelu

Vapaa-aika
Ruoka, juoma ja laihdutus
Sisustus
Käsityöt
Talo ja piha
Puutarha ja kasvit
Valokuvaus
Eläimet
Musiikki
Urheilu ja ulkoilu
Metsästys ja kalastus
Matkustus ja kartat

Tietokirjat
Yleistieto
Kalenterit
Anatomiset mallit ja kaaviot
Tietotekniikka
Autot ja moottoripyörät
Yritykset ja talous
Yhteiskunta
Oikeustiede
Taide ja arkkitehtuuri
Käsityötaide
Historia
Henkilö ja sukuhistoria




 

(V)IHASTUTTAVA MAINOSKIELI : FRAASEISTA FIILIKSIIN

(V)ihastuttava mainoskieli : fraaseista fiiliksiin(V)IHASTUTTAVA MAINOSKIELI : FRAASEISTA FIILIKSIIN
Tekijä: Taina Parviainen
Kustantaja: Kauppakamari (2015)
Saatavuus: Noin 3-4 arkipäivää
EUR   13,10
    
Kirjailija: Taina Parviainen
Kustantaja: Kauppakamari
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 200
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Painos: 1. p.
Julkaisuvuosi: 2015 (lisätietoa)

Tämän tuotteen osoite
EUR
13,10

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
(V)ihastuttava mainoskieli : fraaseista fiiliksiin
Suurenna viemällä hiiri kuvan päälle
zoom


Saatavuusarvio: Arvioimme, että tuote lähetetään meiltä noin 3-4 arkipäivässä (28.08-29.08.2019).
ISBN-13: 9789522463425, ISBN-10: 9522463426
Hinta: 13.10 € (Alv 10%, 11.91€ Alv 0%), ilmainen toimitus.


(V)ihastuttava mainoskieli - fraaseista fiiliksiin on life style -tyyppinen julkaisu, johon on koottu aiheita ja juttuja mainoskielestä. Teos on antoisa kaikille niille, jotka haluavat tietää mainoskielestä enemmän ja oppia, miten kielellä voi koukuttaa ja mainoksilla vaikuttaa.

Kirjaan on haastateltu ihmisiä, joiden työ koskettaa mainoskieltä ja jotka miettivät sitä päivittäisessä työssään. Yliopistotutkija esimerkiksi kertoo yhteiskunnallisesta mainonnasta ja vaalimainonnasta Suomessa. Entä miten somea voidaan käyttää hyödyksi ja miten tärkeä osa valokuvalla on mainoksessa ja katsojan huomion herättämisessä? Erilaisten mainoskampanjoiden avulla valotetaan, millaisista ideoista ja taustoista hyvät kampanjat usein syntyvät. Lisäksi mukana on esimerkkejä yrityksistä, jotka eivät mainosta ja jotka haluavat käyttää kilpailussaan muita ratkaisuja kuin mainontaa.

Mukana on viihdyttävää life style -lehdille tyypillistä aineistoa, kuten mainosteemaan kytkeytyviä ruokaohjeita, kertomus mainonnan matkasta Suomessa ja leikkimielinen testi omasta soveltuvuudesta mainosalalle.

Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne > Markkinointi. Kauppa


Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
  
EUR
13,10
Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot