Suomalaiset kirjat, Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne, Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne

Haullasi löytyi yhteensä 769 tuotetta
Haluatko tarkentaa hakukriteerejä?



Strategiana asiakaskokemus : miksi, mitä, miten?
Tekijä: Hannu Saarijärvi; Pekka Puustinen
Kustantaja: Docendo Oy (2020)
Saatavuus: Noin 3-6 arkipäivää
EUR   34,00
Paskanjauhantabisnes
Tekijä: André Spicer; Tapani Kilpeläinen (suom.)
Kustantaja: Eurooppalaisen filosofian seura ry. (2018)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   33,60
Talousohjaus ja kustannuslaskenta
Tekijä: Marko Järvenpää; Aapo Länsiluoto; Vesa Partanen; Jukka Pellinen
Kustantaja: Sanoma Pro Oy (2013)
Saatavuus: Noin 1-2 arkipäivää
EUR   58,80
Palkanlaskenta
Tekijä: Juha Stenbacka; Terttu Söderström
Kustantaja: Sanoma Pro Oy (2018)
Saatavuus: Noin 1-2 arkipäivää
EUR   47,00
Palkanlaskennan taitajaksi
Tekijä: Irina Eklund; Marika Hakonen
Kustantaja: Sanoma Pro Oy (2020)
Saatavuus: Noin 1-2 arkipäivää
EUR   41,90
Taloushallinnon taitajaksi
Tekijä: Marika Hakonen; Irina Eklund; Miia Roos
Kustantaja: Sanoma Pro Oy (2018)
Saatavuus: Noin 1-2 arkipäivää
EUR   51,10
Exit : 15 inspiroivaa tositarinaa suomalaisista yrittäjistä, jotka loivat menestyksen tyhjästä
Tekijä: Anssi Kiviranta; Matias Mäenpää
Kustantaja: Leap Investors Oy (2019)
Saatavuus: 1 arkipäivä
EUR   28,70
Kaupan taitajaksi
Tekijä: Tarja Saarinen; Minna Kilpinen
Kustantaja: Sanoma Pro Oy (2016)
Saatavuus: Noin 1-2 arkipäivää
EUR   47,60
EFQM 1 - Johtajuus - 2013
Tekijä: Kari Tuominen
Kustantaja: Benchmarking (2012)
Saatavuus: 1-3 viikkoa
EUR   43,00
Parempiin tuotantostrategisiin päätöksiin
Tekijä: Ismo Ruohomäki; Juha-Pekka Anttila; Annika Heikkilä; Markku Hentula; Minna Kansola; Kalevi Leino; Jukka Paro; Timo Salmi
Kustantaja: Teknologiainfo Teknova Oy (2011)
Saatavuus: Noin 6-9 arkipäivää
EUR   48,10
    

STRATEGIANA ASIAKASKOKEMUS : MIKSI, MITÄ, MITEN?

Kirjailija:
Kustantaja:
Kieli:
Suomi
Sivumäärä:
220 sivua
Asu:
Kovakantinen kirja
Julkaisuvuosi:
ISBN:
9789522918451

EUR
34,00
Ilmainen toimitus

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin

Arvioimme, että tuote lähetetään meiltä noin 3-6 arkipäivässä (02.12-07.12.2020).
Strategiana asiakaskokemus : miksi, mitä, miten?zoom

34.00€ (Alv 10%) 30.91€ (Alv 0%)
Suomella on edessään historiallisen suuri haaste. Kuinka käännetään eilisen menestyksen taannut tuotantolähtöinen ajattelu siihen, millä tänään kilpaillaan: asiakaskokemukseen ja sen johtamiseen.

Kuuletko usein puhetta asiakaskokemuksesta ilman, että se kunnolla linkittyy liiketoimintaan? Tässä kirjassa asiakaskokemus kytketään tiiviisti ja konkreettisesti keskeisiin johtamiskysymyksiin kuten strategisiin valintoihin, kasvuun ja kannattavuuteen, kilpailukyky- ja kilpailuetutekijöihin sekä toiminnan operatiivisiin mittareihin.

Esimerkkien ja käytännön työkalujen avulla kirjassa havainnollistetaan, miten asiakaskokemusta tulisi johtaa ja kehittää. Kirjassa rakennetaan erilaisille organisaatioille ja toimenkuville yhteinen kartta, käsitteet ja välineet voittavien asiakaskokemusten toteuttamiseksi.

Kirja antaa vastauksia niille, jotka haluavat ymmärtää, miten menestyviä asiakaskokemuksia kehitetään ja johdetaan. Se soveltuu sekä yksityisellä että julkisella sektorilla työskenteleville, niin asiakaspalvelun ammattilaisille kuin hallitusten puheenjohtajille. Havainnollistavien esimerkkien ja mallien avulla se sopii hyvin myös oppimateriaaliksi erilaisiin koulutusohjelmiin.

KTT Pekka Puustinen (40) on OP Ryhmän strategiasta ja uudistamisesta vastaava johtaja.
KTT Hannu Saarijärvi (39) on markkinoinnin professori Tampereen yliopistossa.

Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne


EUR
34,00
Ilmainen toimitus
Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot