Pekka Puustinen

Haullasi löytyi yhteensä 5 tuotetta
Haluatko tarkentaa hakukriteerejä?



Strategiana asiakaskokemus : miksi, mitä, miten?
Tekijä: Hannu Saarijärvi; Pekka Puustinen
Kustantaja: Docendo Oy (2020)
Saatavuus: Noin 1-2 arkipäivää
EUR   33,70
The Association of Psychological Distress with Cardiovascular risk, the Metabolic Syndrome and Mortality: The Role of C-reactive
Tekijä: Puustinen Pekka Johannes
Kustantaja: Itä-Suomen yliopisto (2011)
Saatavuus: Noin 10-13 arkipäivää
EUR   42,10
Vaihdantavallankumous : Finanssipalvelun uusi logiikka
Tekijä: Pekka Puustinen
Kustantaja: Talentum Oyj (2013)
Saatavuus: Noin 1-2 arkipäivää
EUR   62,50
PHILOSOPHY FOR MEDICINE, APPLI
Tekijä: Martyn Evans; Pekka Louhiala; Raimo Puustinen
Kustantaja: Taylor & Francis Ltd (2003)
Saatavuus: Noin 5-8 arkipäivää
EUR   37,80
Towards a Consumer-Centric Definition of Value in the Non-Institutional Investment Context - Conceptualization and Measurement o
Tekijä: Puustinen Pekka
Kustantaja: Tampere University Press. TUP (2012)
Saatavuus: Tuote ei tilattavissa.
EUR   43,10
    

STRATEGIANA ASIAKASKOKEMUS : MIKSI, MITÄ, MITEN?

Kirjailija:
Kustantaja:
Kieli:
Suomi
Sivumäärä:
220 sivua
Asu:
Kovakantinen kirja
Julkaisuvuosi:
ISBN:
9789522918451

EUR
33,70
Ilmainen toimitus

Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin

Arvioimme, että tuote lähetetään meiltä noin 1-2 arkipäivässä (25.01-26.01.2021).
Strategiana asiakaskokemus : miksi, mitä, miten?zoom

33.70€ (Alv 10%) 30.64€ (Alv 0%)
Suomella on edessään historiallisen suuri haaste. Kuinka käännetään eilisen menestyksen taannut tuotantolähtöinen ajattelu siihen, millä tänään kilpaillaan: asiakaskokemukseen ja sen johtamiseen.

Kuuletko usein puhetta asiakaskokemuksesta ilman, että se kunnolla linkittyy liiketoimintaan? Tässä kirjassa asiakaskokemus kytketään tiiviisti ja konkreettisesti keskeisiin johtamiskysymyksiin kuten strategisiin valintoihin, kasvuun ja kannattavuuteen, kilpailukyky- ja kilpailuetutekijöihin sekä toiminnan operatiivisiin mittareihin.

Esimerkkien ja käytännön työkalujen avulla kirjassa havainnollistetaan, miten asiakaskokemusta tulisi johtaa ja kehittää. Kirjassa rakennetaan erilaisille organisaatioille ja toimenkuville yhteinen kartta, käsitteet ja välineet voittavien asiakaskokemusten toteuttamiseksi.

Kirja antaa vastauksia niille, jotka haluavat ymmärtää, miten menestyviä asiakaskokemuksia kehitetään ja johdetaan. Se soveltuu sekä yksityisellä että julkisella sektorilla työskenteleville, niin asiakaspalvelun ammattilaisille kuin hallitusten puheenjohtajille. Havainnollistavien esimerkkien ja mallien avulla se sopii hyvin myös oppimateriaaliksi erilaisiin koulutusohjelmiin.

KTT Pekka Puustinen (40) on OP Ryhmän strategiasta ja uudistamisesta vastaava johtaja.
KTT Hannu Saarijärvi (39) on markkinoinnin professori Tampereen yliopistossa.

Tuoteryhmä: Suomalaiset kirjat > Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne > Liiketalous. Markkinointi. Kauppa. Liikenne


EUR
33,70
Ilmainen toimitus
Tuotetta lisätty
ostoskoriin kpl
Siirry koriin
Lisää ostoskoriin
Sisäänkirjautuminen
Sisäänkirjautuminen
Rekisteröityminen
Oma tili
Omat tiedot
Omat tilaukset
Omat laskut
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Yhteystiedot
Toimitusehdot